Beste ouders en kinderen,
Wat heb ik ontzettend genoten van de meester- en juffendag! Het was een dag vol vrolijkheid, gezelligheid en enthousiasme. De kinderen deden fanatiek en blij mee met alle spelletjes en het was geweldig om iedereen zo te zien genieten. Ook de stormbaan op het plein was een groot succes en natuurlijk mocht een lekker ijsje bij IJssalon Lisa niet ontbreken!
Daarnaast ben ik vandaag enorm verwend. Ik heb prachtige tekeningen, lieve kaarten en mooie teksten gekregen, samen met allerlei lekkers, boeken en een ontzettend bijzonder klassencadeau. Wat een verrassing! Een prachtig pakket met een vaas met bloemen, vergeet-mij-nietjes, een tegeltje, lolly’s én een bon om te besteden bij ’Het Schippersrijk’. Ik ga hier zeker heerlijk van genieten tijdens een diner aan het water.
Heel erg bedankt, ouders en kinderen, voor deze fantastische dag, alle lieve aandacht en het prachtige cadeau. Jullie hebben er een onvergetelijke dag van gemaakt!
Groetjes,
Maranka
1000032738
1000032779
1000032769
1000032691
1000032692
1000032696
1000032698
1000032699
1000032700
1000032706
1000032707
1000032715
1000032717
1000032723
1000032724
1000032740
1000032752
1000032753
1000032749