Juffendag

en meer

De ene laatste week is zonnig en warm van start gegaan. Om het allemaal goed vol te kunnen houden zijn we iedere ochtend na het circuit buiten gestart. Dan is het nog heerlijk te doen op het schoolplein. Watertafels buiten, sponzen, verfrollers, vissen vangen, noem het maar op het was er allemaal. De kinderen konden volop drinken omdat de watercontainer steeds goed gevuld was. Na het buiten spelen naar binnen, een fruitje en nog meer drinken en even weer tot rust komen. In de klas was het goed te doen en konden de kinderen heerlijk spelen.

Deze week zijn we ook gestart met het prentenboek: “Bijna gevonden”. Dit boek is uitgegeven door de stichting; geef een boek cadeau. Het boek gaat over het vosje August en de eekhoorn Suus. Wanneer August Suus op gaat halen om te zwemmen in het bosmeertje blijkt dat ze is verdwenen. Hij heeft overal gezocht en heeft haar uiteindelijk kunnen vinden. Als introductie had ik een rugzak mee met een handdoek, slippers en zwemkleding. Wat zou August gaan doen was de vraag? Zo hebben we het hele boek uitgeplozen en er allerlei opdrachten bij gedaan. In de klas waren verschillende spullen verstopt die de kinderen moesten zoeken. In het boek gingen we dan weer kijken waar het en waarom het te zien was. De kinderen krijgen volgende week allemaal het boek cadeau.

Op dinsdag werd ik al verrast door Renske en Bonita, de klassen moeders van Lynn en Mikki. Een prachtig kunstwerk heb ik gekregen van allemaal versierde keien voor een keileuk schooljaar. De klassenmoeders hebben het ook dit jaar helemaal top gedaan, daar waa ik enorm blij mee. Bedankt! Geweldig lief, met alle kinderen nog even een groepsknuffel gedaan. Wat zal ik ze allemaal gaan missen. Ik merk echt de laatste dagen dat de kinderen die naar een andere klas gaan nog extra aanhankelijk zijn. Op woensdag de rest van het cadeau, een prachtige beker van Blond voor de liefste juf en een heerlijke lijn van Janzen, voor onder de douche en verzorging. Heel blij mee. Ook namens juf Merel, bedankt voor het cadeau.

Woensdag de juffendag, we zijn gewoon rustig in de kring gestart en hebben gekeken naar de prachtige verkleed kleren die de kinderen aan hadden. Vervolgens hebben we de verjaardagstaart gemaakt en de polonaise gelopen. Juf Linda had een mooie foto van ons gemaakt, wat een feest. We hebben een stoelendans gedaan en om weer even tot rust te komen een meditatie oefening. Chips, een biggetje en heel veel limonade en water gedronken. Toen werden we naar de speeltuin gebracht en wat was het daar allemaal geweldig geregeld. Jack kon vol trots de speeltuin laten zien en hij heeft zijn moeder goed geholpen. Er was limonade en water en een lekkere spek en we kregen allemaal nog een Toekan ijsje. Jack, Sanne en Steven bedankt dat wij onze verjaardag bij jullie mochten vieren! Ouders die hebben gereden super bedankt! We hebben een geweldige dag gehad.

Vandaag hebben de kinderen hun online rapport gekregen. In de nieuwsbrief van Anne roos, later op de dag ziet u hoe u in kunt loggen.

Ineens een vrije dag op vrijdag in verband met code rood. Volgende week maken wij er met elkaar een gezellige laatste week van!

Lieve groet Angelique.

20260624_110308 (1) 20260624_110308 (1)
20260624_092031 (1) 20260624_092031 (1)
20260623_112610 20260623_112610
20260624_083532 (1) 20260624_083532 (1)
20260624_084100(0) 20260624_084100(0)
20260624_110308 20260624_110308