Beste ouders en kinderen,
Wat heb ik ontzettend genoten van de meester- en juffendag! Het was een dag vol vrolijkheid, gezelligheid en enthousiasme. De kinderen deden fanatiek en blij mee met alle spelletjes en het was geweldig om iedereen zo te zien genieten. Ook de stormbaan op het plein was een groot succes en natuurlijk mocht een lekker ijsje bij IJssalon Lisa niet ontbreken!
Daarnaast ben ik vandaag enorm verwend. Ik heb prachtige tekeningen, lieve kaarten en mooie teksten gekregen, samen met allerlei lekkers, boeken en een ontzettend bijzonder klassencadeau. Wat een verrassing! Een prachtig pakket met een vaas met bloemen, vergeet-mij-nietjes, een tegeltje, lolly’s én een bon om te besteden bij ’Het Schippersrijk’. Ik ga hier zeker heerlijk van genieten tijdens een diner aan het water.
Heel erg bedankt, ouders en kinderen, voor deze fantastische dag, alle lieve aandacht en het prachtige cadeau. Jullie hebben er een onvergetelijke dag van gemaakt!
Groetjes,
Maranka





